reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Novotný

Tomáš Novotný

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ešte stále neviem, kto/čo som ... aj keď ma učili, že som človek, nie som ochotný to akceptovať bez skúmania. A to ešte neskončilo ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéFilozofiaNezaradené

reklama

Nezaradené

Pohľad na redaktora v elektronických médiách

Tomáš Novotný

Pohľad na redaktora v elektronických médiách

Mám za sebou približne 9 rokov skúseností v elektronických médiách (TV, rádiá) ... Dlhých deväť rokov ... Som mimo len krátko, plný skúseností a zážitkov, utriediť ich dá skutočne zabrať ... Ponúkam vám teraz pohľad z výšky na redaktora: kto to je, prečo ním je, akým zvyčajne je, ...

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu