reklama

Posledné slová o mne

Je to normálne? Zmazal som už štyri odstavce ... aj prsty mám akési drevené. A o premýšľaní ani nehovorím! ... to mi ale trvalo, kým sa mi podarilo nájsť cestu až sem ... Asi nie, no som optimista a verím, že sa to bude všetko zlepšovať. Učením nie, ale metóda náhodného zberu skúseností určite zaberie. Doteraz vždy zabrala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prepáčte, nepredstavil som sa. Volám sa Tomáš. Teší ma. Prišiel som sem ... zo zvedavosti. Počul som, že tu ma vypočujú. Vraj je to tu síce občas nebezpečné a lietajú tu virtuálne facky, pľuvance, ale ja sa nebojím. Život ma naučil nebáť sa hlúpostí. Veď telo sa spamätá. A kým myseľ neutrpí nenapraviteľné škody nečakanými zlomyseľnosťami, všetko sa dá prežiť.

Narodil som sa do šťastnej rodiny. S otcom, s mamou, s úsmevom, so šťastím, s vedomosťami, s logikou. K tomu sa pridali ďalšie skúsenosti, emócie a ľudia počnúc sestrou a končiac ľuďmi, o ktorých ani náhodou nič neviem. Pomedzi to sa preplieta štátom platené vzdelanie a mnou vyhľadávané na prvý pohľad neprekonateľné výzvy. No veď uznajte: nekreatívny bábkoherec, introvertný moderátor, nevzdelaný konzultant, ... Ešteže priateľka má so mnou trpezlivosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemám rád hlúposť. Dokážem tolerovať len takú, ktorá sa nesnaží presviedčať svet o svojej nadradenosti. Inej sa snažím vyhýbať, ako sa len dá. A keď sa nedá, obrním sa štítom z úsmevu a čo najskorším odchodom z dosahu. Pamätám si situácie, keď vo mne víťazil idealizmus, ktorý sa márne snažil vyplieniť hlúposť zo sveta. Už viem, že hlúposť je len opačným pólom múdrosti a likvidácia jedného ničí druhé, jedno bez druhého nemôže pomáhať človeku meniť sa v lepšiu bytosť.

A ešte niečo: Chcel by som žiť večne. Nie ako človek ťahajúci so sebou mäso, kosti, nervy, ale ako myseľ žijúca nezávisle na čase a priestore, získavajúca skúsenosti ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dosť bolo o mne. Od teraz ... teším sa na nové zážitky z nového sveta.

Tomáš Novotný

Tomáš Novotný

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ešte stále neviem, kto/čo som ... aj keď ma učili, že som človek, nie som ochotný to akceptovať bez skúmania. A to ešte neskončilo ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéFilozofiaNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu